metnakeen COoOL

اهلا وسهلا بك اخى المتناك يالا فلقس طيزك علشان انيكك

يالا بسرعه بسرعه

hacked by sea snake

الان ومن اجل الحفاظ على الحقوق المعنوية للافراد بالمنتدى,فقد تم تفعيل قانون جديد,هو ان اى احد يقرر يغلط فى سي سناك سيتم فشخه و نيكه و بعبصته حتى الموت من سى سناك نفسه واظن انا كده اثبت ليكم انى اقدر اعمل اللى انا عايزه بدليل ان مفيش حد فيكم عارف يعمل اى حاجه

    نكت بمناسبة عيد الحب

    شاطر
    avatar
    khaled
    THE MiNiStEr
    THE MiNiStEr

    عدد الرسائل : 152
    العمر : 23
    الموقع : في القلب دايما مش هنساكي
    تاريخ التسجيل : 09/12/2008

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف khaled في الخميس فبراير 11, 2010 1:36 pm

    واحد و هو بيموت اتطلع علي مراتة نظرة
    رومانسية وقالها:لما انطردت من العمل كونتي معايا ولما مرضت وقفتي جنبي ولما افلست برضوا كونتي معايا وفي الوقت الحالي انت لسة جنبي..مسك ايديها بحنية وقالها:مش عارف كدة شكلك نحس عليا

    سكران ماسك الفرخة بتاعته.. قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه!!

    واحد مسطول بيسأل مراته هو لما بنفتح باب الحمام النور بينور قالت له لا.. قالها يبقى أنا عملتها فى الثلاجة...!!
    مرة واحد سأل صاحبه ايش اسم رونالدو الشخصي فقاله صالح...قاله كيف عرفت...قاله سمعت المعلق قبل شوي بيقول مخالفة لصالح رونالدو...
    لــو كان العمر يقاس بلحظات السعادة ، فاكتبو على قبري : " مات قبل أن يولــد :



    avatar
    The Broken HEART
    lady-hunter
    lady-hunter

    عدد الرسائل : 30
    العمر : 23
    الموقع : القاهرة
    تاريخ التسجيل : 16/12/2009

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف The Broken HEART في الجمعة فبراير 12, 2010 1:39 am

    شكرا يا خالد نكت جميلة أوي
    avatar
    MAD ALEX
    lady-hunter
    lady-hunter

    عدد الرسائل : 39
    العمر : 23
    الموقع : في بيتنا ؟؟؟ عالم غريبة !!!!!!
    تاريخ التسجيل : 07/02/2010

    بطاقة الشخصية
    البطاقه: I AM THE GREAT LORD OF MADNESS

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف MAD ALEX في الجمعة فبراير 12, 2010 3:10 am

    كلللللللللها نكت قديمة

    بس مفيش مشكلة المهم إنك عملت موضوع

    ودى حاجة تشكر عليها
    avatar
    saso
    countiess-knight
    countiess-knight

    عدد الرسائل : 538
    العمر : 20
    تاريخ التسجيل : 27/03/2009

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف saso في الجمعة فبراير 12, 2010 5:35 am

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    avatar
    semba and roka
    lady-soldier
    lady-soldier

    عدد الرسائل : 74
    العمر : 23
    الموقع : جمب البنزينه
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف semba and roka في الجمعة فبراير 12, 2010 3:28 pm

    لــو كان العمر يقاس بلحظات السعادة ، فاكتبو على قبري : " مات قبل أن يولــد :

    اه يا خالد الحزن ده يا ابنى
    مفيش حاجه والله تستاهل انك تزعل عليها اوى
    ده انا قطعت هدومى من كتر الحزن بتاعك
    المفروض انك تشتريلى هدوم على حسابك
    avatar
    khaled
    THE MiNiStEr
    THE MiNiStEr

    عدد الرسائل : 152
    العمر : 23
    الموقع : في القلب دايما مش هنساكي
    تاريخ التسجيل : 09/12/2008

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد

    مُساهمة من طرف khaled في الجمعة فبراير 12, 2010 5:06 pm

    الحب يا ابو طه هو ده كل همي اوعى اوعى يا ابو طه تحب بنت بجد
    وعلى راي المثل: اللي بيقول
    تحب البت تكرفك تكرف البت تحبك
    avatar
    علام
    countiess-guardian
    countiess-guardian

    عدد الرسائل : 426
    العمر : 23
    الموقع : جمهورية الاسماعيلية العربية الديمقراطية المتحدة
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    بطاقة الشخصية
    البطاقه: ThE DuKeS MaStEr

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف علام في الجمعة فبراير 12, 2010 5:24 pm

    الصراحة ياخالد الرد الاخير بتاعك احلى من اى حاجة فى الموضوع من اوله
    وشكرا ليك
    وكفاية ظرافة يا عم طه
    و راندا هانم
    نكت ايه اللى حلوة
    مش معقول ماسمعتيهومش قبل كده
    والا تكونى قديمة موووووووووز
    avatar
    khaled
    THE MiNiStEr
    THE MiNiStEr

    عدد الرسائل : 152
    العمر : 23
    الموقع : في القلب دايما مش هنساكي
    تاريخ التسجيل : 09/12/2008

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد

    مُساهمة من طرف khaled في الجمعة فبراير 12, 2010 5:57 pm

    اوعي تزعلي يا راندا علام بيهزر
    معاكي اصلك متعرفيهوش هو واد جدع في الحقيقة
    وكل اللي هنا جدعان ولو بنات احلى بنوتات في العالم
    avatar
    semba and roka
    lady-soldier
    lady-soldier

    عدد الرسائل : 74
    العمر : 23
    الموقع : جمب البنزينه
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف semba and roka في السبت فبراير 13, 2010 2:05 am

    والله انا عن نفسى يا كابتن اول مره اسمعها
    انتا علطول معترض كده طيب لو قلتلوا يا خالد دى نكت زباله هتعترض برده ولو قلتلوا دى نكت حلوه هتعترض برده مش عارف انتا بتعمل كده ليه
    انتا بتفكرنى بالمقوله اللى بتقول انا اعترض اذا انا موجود
    avatar
    The Broken HEART
    lady-hunter
    lady-hunter

    عدد الرسائل : 30
    العمر : 23
    الموقع : القاهرة
    تاريخ التسجيل : 16/12/2009

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف The Broken HEART في السبت فبراير 13, 2010 5:58 am

    أنا بصراحة سمعت شوية منهم قبل كده بس كان في كام نكت جديدة بالنسبة ليا
    محبتش أجرحو وأقوللوا قدييييييييمة أو رخممممممممممة
    وعلى رأى عبده هو عمل موضوع ودى حاجة تشكر عليها يا خالد
    متزعلش نفسك يا خالد لازم تقابل المناقض والمشجع لمواضيعك في أول حياتك المهنية
    ولازم تكمل حياتك ولا يهمك حد عشان تنجح
    (إيه الكلام الكبير إلى بقوله ده )
    avatar
    khaled
    THE MiNiStEr
    THE MiNiStEr

    عدد الرسائل : 152
    العمر : 23
    الموقع : في القلب دايما مش هنساكي
    تاريخ التسجيل : 09/12/2008

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد

    مُساهمة من طرف khaled في السبت فبراير 13, 2010 8:50 am

    شكرا يا رورو على الرد الكاسح ده
    رد جامد جدا هو اه انا معنديش حياة مهنية بس هعمل بكلامك
    وشكر تاني وبعدين مش كلام كبير ولا حاجة
    avatar
    semba and roka
    lady-soldier
    lady-soldier

    عدد الرسائل : 74
    العمر : 23
    الموقع : جمب البنزينه
    تاريخ التسجيل : 09/02/2010

    بطاقة الشخصية
    البطاقه:

    رد: نكت بمناسبة عيد الحب

    مُساهمة من طرف semba and roka في السبت فبراير 13, 2010 9:58 am

    على فكره يا خالد
    انتا اتغيرت كتير اوى
    بس اتغيرت للحسن

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء سبتمبر 26, 2017 3:37 pm